Η ενημέρωση του λειτουργικού σας συστήματος και των εφαρμογών είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να προστατευτείτε από το ενδεχόμενο πειρατείας.
Η ενημέρωση είναι μια νέα, βελτιωμένη ή ασφαλέστερη έκδοση λογισμικού.
Όλες οι προσωπικές ή επαγγελματικές συσκευές σας, συμπεριλαμβανομένου του τηλεφώνου, του tablet, του υπολογιστή ή του φορητού υπολογιστή σας, για λειτουργία. Το λογισμικό περιλαμβάνει:
- Λειτουργικά συστήματα όπως Windows, Android και macOS.
- Εφαρμογές στο τηλέφωνό σας.
- Παιχνίδια στην κονσόλα σας.
- Το πρόγραμμα προστασίας από ιούς, το πρόγραμμα περιήγησης ή τα προγράμματα επεξεργασίας κειμένου που χρησιμοποιείτε στην εργασία.
Πολλοί πάροχοι λογισμικού δίνουν τις δωρεάν ενημερώσεις για τα προϊόντα τους, για να διορθώσουν τις ανησυχίες ασφαλείας και να βελτιώσουν τη λειτουργικότητα.
Η αυτόματη ενημέρωση είναι ένα προεπιλεγμένο χαρακτηριστικό ή ένα χαρακτηριστικό “set and forget” που ενημερώνει το λογισμικό σας μόλις υπάρξει διαθέσιμη ενημέρωση.
Πιο ασφαλές. Πιο γρήγορα. Καλύτερα
Η εγκατάσταση ενημερώσεων λογισμικού μόλις γίνουν διαθέσιμες περιορίζει το χρόνο που οι εγκληματίες κυβερνοχώρου πρέπει να βρουν και να χρησιμοποιήσουν αυτές τις αδυναμίες.
Οι ενημερώσεις παρέχουν επίσης βελτιωμένα χαρακτηριστικά και βελτιώσεις αποτελεσματικότητας για προγράμματα και εφαρμογές.
Το λογισμικό προστασίας από ιούς απαιτεί τακτικές ενημερώσεις υπογραφών για να παραμείνει σε ισχύ. Οι ενημερώσεις για το πρόγραμμα ανίχνευσης ιών γενικά πραγματοποιούνται καθημερινά και οι περισσότερες εφαρμογές θα είναι προεπιλεγμένες να εγκαθίστανται αυτόματα.
Ρύθμιση αυτόματων ενημερώσεων.
Ενεργοποίηση ή επιβεβαίωση αυτόματων ενημερώσεων, ειδικά για λειτουργικά συστήματα.
- Ελέγχετε τακτικά και εγκαθιστάτε ενημερώσεις το συντομότερο δυνατό εάν δεν διατίθενται αυτόματες ενημερώσεις, ειδικά για το λογισμικό.
- Εγκαταστήστε ενημερώσεις το συντομότερο δυνατό (εάν δεν είναι διαθέσιμες οι αυτόματες ενημερώσεις).
- Ορίστε μια βολική ώρα για αυτόματες ενημερώσεις για να αποφύγετε τις διακοπές στη λειτουργία, όπως συνήθως.
- Εάν χρησιμοποιείτε λογισμικό προστασίας από ιούς, βεβαιωθείτε ότι είναι ενεργοποιημένες οι αυτόματες ενημερώσεις.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Εάν το υλικό ή το λογισμικό σας είναι πολύ παλιό, ενδέχεται να μην γίνει αυτόματη ενημέρωση και να αφήσετε την επιχείρησή σας ευάλωτη σε τεχνικά ζητήματα, ζητήματα λογισμικού και ασφάλειας.
Πού το ενεργοποιώ;
Αυτός ο οδηγός σάς βοηθά να ενεργοποιήσετε αυτόματες ενημερώσεις σε επιτραπέζιο υπολογιστή ή κινητή συσκευή χρησιμοποιώντας τα Microsoft Windows 10.
Η Microsoft παρέχει τακτικές ενημερώσεις για τα Windows 10.
Το Windows Update είναι δωρεάν και παρέχει αυτόματα την πιο πρόσφατη ασφάλεια και άλλες σημαντικές ενημερώσεις από τη Microsoft (συμπεριλαμβανομένων ενημερώσεων για το Microsoft Office, τον Internet Explorer και το Edge).
Οι ειδοποιήσεις αποστέλλονται όταν είναι διαθέσιμες οι ενημερώσεις για το Android.Σημειώστε ότι οι ειδοποιήσεις ενημέρωσης Android μπορεί μερικές φορές να καθυστερήσουν.
Για λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τις ενημερώσεις για το Android, επισκεφθείτε τη διεύθυνση:
- Ιστότοπος υποστήριξης της Google
- Δελτία ασφαλείας Android
- Κατασκευαστής?
- Υπηρεσία παροχής
Για λεπτομερείς πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της Apple:
- Υποστήριξη Apple OS X (PC)
- Υποστήριξη Apple iOS (iPhone, iPad, iPod touch).
Τα τρωτά σημεία στο Adobe Flash, για παράδειγμα, είναι μερικά από τα πιο δημοφιλή σημεία που στοχεύουν οι χάκερ για εκμετάλλευση. Υπάρχουν διαθέσιμες αυτόματες ενημερώσεις για αυτά τα προϊόντα, αλλά ιδανικά καταργήστε την εγκατάσταση του Adobe Flash για να περιορίσετε αυτόν τον κίνδυνο.
Για λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με ενημερώσεις για πρόσθετα και άλλο λογισμικό, επισκεφθείτε την τοποθεσία web του προμηθευτή σας ή επιλέξτε από μερικούς από τους δημοφιλείς προμηθευτές προσθέτων παρακάτω:
- Ανακοινώσεις και συμβουλές της Adobe
- Ενημερώσεις Java
1. Κάντε κλικ στο εικονίδιο Apple στο μενού > System Preferences. Βεβαιωθείτε ότι η εξωτερική συσκευή αποθήκευσης είναι συνδεδεμένη.
2. Επιλογή υπολογιστή χρόνου.
3. Επιλέξτε “Επιλογή δίσκου αντιγράφου ασφαλείας” (ή “Επιλογή δίσκου” ή “Προσθήκη ή κατάργηση δίσκου αντιγράφου ασφαλείας”).
4. Επιλέξτε την εξωτερική συσκευή αποθήκευσης από τη λίστα διαθέσιμων συσκευών.
5. Στη συνέχεια, επιλέξτε “Κρυπτογράφηση αντιγράφων ασφαλείας” (συνιστάται) και κάντε κλικ στο “Χρήση ως δίσκος αντιγράφων ασφαλείας”.
Αφού δημιουργήσετε ένα δίσκο αντιγράφου ασφαλείας, ο υπολογιστής χρόνου αρχίζει αμέσως την αυτόματη δημιουργία περιοδικών αντιγράφων ασφαλείας και χωρίς περαιτέρω ενέργειες από εσάς.
Για να ξεκινήσει η δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας με μη αυτόματο τρόπο, επιλέξτε “Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας τώρα” από το μενού “Υπολογιστής χρόνου” στη γραμμή μενού.
Επαναφορά των αρχείων σας με χρήση εξωτερικής συσκευής αποθήκευσης
1. Βεβαιωθείτε ότι ο υπολογιστής χρόνου σας (εξωτερικός σκληρός δίσκος) είναι συνδεδεμένος και ενεργοποιημένος και, στη συνέχεια, ενεργοποιήστε τον Mac σας.
2. Όταν σας ζητηθεί πώς θέλετε να μεταφέρετε τις πληροφορίες σας, ενεργοποιήστε την επιλογή για τη μεταφορά “από Mac, Time Machine ή από δισκέτα εκκίνησης”.
3. Επιλέξτε την εξωτερική συσκευή αποθήκευσης από τη λίστα των διαθέσιμων δίσκων και στη συνέχεια πατήστε “Χρήση δίσκου”.
4. Επιλέξτε τα αρχεία και τους φακέλους που θέλετε να επαναφέρετε.
5. Επιλέξτε τη μεταφορά πληροφοριών και πατήστε “Συνέχεια” για να ξεκινήσει η μεταφορά.
6. Η μεταφορά ενδέχεται να διαρκέσει αρκετά. Όταν ολοκληρωθεί, επανεκκινήστε το Mac σας και συνδεθείτε στο μετεγκατεστημένο λογαριασμό για να δείτε τα αρχεία.
Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας των αρχείων σας στο cloud
- Ενημερώστε τις κινητές συσκευές ή τον υπολογιστή σας στο πιο πρόσφατο λειτουργικό σύστημα
- Ρύθμιση του cloud σε όλες τις συσκευές
- Εάν οι συσκευές σας δεν μπορούν να ενημερωθούν στο πιο πρόσφατο λειτουργικό σύστημα, ανατρέξτε στις ελάχιστες απαιτήσεις συστήματος για να χρησιμοποιήσετε τη λύση λογισμικού βασισμένη στο cloud της επιλογής σας.
- Υπάρχουν πολλά εργαλεία δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας δεδομένων που βασίζονται στο cloud τα οποία καθιστούν τη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας και την επαναφορά τόσο εύκολη όσο το να κάνετε κλικ σε ένα κουμπί.
Μερικές από τις πιο δημοφιλείς λύσεις λογισμικού δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας δεδομένων βασισμένες στο cloud είναι:
- Google Drive
- Δοχείο εναπόθεσης
- Microsoft OneDrive.
Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας με χρήση του Google Drive
1. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στο Google Drive μέσω www.google.com κάνοντας κλικ στα τετράγωνα στην επάνω δεξιά γωνία. Εάν επιλέγετε να χρησιμοποιήσετε το Google Drive, θα χρειαστείτε ένα λογαριασμό και θα συνδεθείτε.
2. Κάντε κλικ στο πλαίσιο “Ρυθμίσεις” στην επάνω αριστερή γωνία της οθόνης του Google Drive και, στη συνέχεια, κάντε λήψη αντιγράφων ασφαλείας και συγχρονισμό των παραθύρων.
3. Ακολουθήστε τα μηνύματα για να εγκαταστήσετε το αντίγραφο ασφαλείας και το συγχρονισμό. Ίσως χρειαστεί να συνδεθείτε για λόγους ασφαλείας και να κάνετε κλικ στο installbackup and sync.exe στο φάκελο λήψεων για να ανοίξετε την εφαρμογή.
4. Μόλις εγκατασταθεί, κάντε κλικ στο Γρήγορα αποτελέσματα και ακολουθήστε τα βήματα δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας και συγχρονισμού, συμπεριλαμβανομένων των φακέλων που θέλετε να διατηρήσετε συγχρονισμένους στον υπολογιστή σας και στο Google Drive.
5. Για πρόσβαση σε συγχρονισμένους φακέλους στην επιφάνεια εργασίας σας, κάντε κλικ στο εικονίδιο του Google Drive.
Επαναφορά των αρχείων σας χρησιμοποιώντας το Google Drive
- Άνοιγμα Google Drive.
- Επιλέξτε το βοηθητικό πρόγραμμα δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας και συγχρονισμού.
- Αποκτήστε πρόσβαση και επαναφέρετε τα αρχεία σας οποιαδήποτε στιγμή.
1. Βεβαιωθείτε ότι η εξωτερική συσκευή αποθήκευσης είναι συνδεδεμένη. Κάντε κλικ στο κουμπί Έναρξη και, στη συνέχεια, στο εικονίδιο ρύθμισης.
2. Επιλογήενημέρωσης και ασφάλειας.
3. Επιλέξτε “Δημιουργία αντιγράφου ασφαλείας” στην αριστερή στήλη.
4. Κλικ στο +Προσθήκη μονάδας δίσκου στο νέο παράθυρο.
5. Επιλέξτε την εξωτερική συσκευή αποθήκευσης.
6. Επιλέξτε “Αυτόματη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας για τα αρχεία μου” και, στη συνέχεια, “Περισσότερες επιλογές”.
7. Ορίστε το χρόνο και τους φακέλους για τους οποίους θα δημιουργηθούν αντίγραφα ασφαλείας και, στη συνέχεια, επιλέξτε “Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας τώρα”.
Επαναφορά των αρχείων σας από την εξωτερική συσκευή αποθήκευσης
1. Κάντε κλικ στο κουμπί Έναρξη και, στη συνέχεια, στο εικονίδιο ρύθμισης.
2. Επιλογή ενημέρωσης και ασφάλειας.
3. Επιλέξτε“Δημιουργία αντιγράφου ασφαλείας”στηναριστερή στήλη.Βεβαιωθείτε ότι η εξωτερική συσκευή αποθήκευσης είναι συνδεδεμένη.
4. Κύλιση στο κάτω μέρος του παραθύρου καιεπιλογή“Επαναφορά αρχείων”απόένα τρέχον αντίγραφο ασφαλείας.
5. Επιλέξτε τους φακέλους που θέλετε να επαναφέρετε.
Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας των αρχείων σας στο cloud
Πριν ξεκινήσετε:
- Ενημερώστε τις κινητές συσκευές σας στο πιο πρόσφατο iOS και το Mac σας στο πιο πρόσφατο macOS
- Ρύθμιση του iCloud σε όλες τις συσκευές
- Βεβαιωθείτε ότι έχετε εισέλθει στο iCloud με το ίδιο αναγνωριστικό Apple σε όλες τις συσκευές
- Εάν οι συσκευές σας δεν μπορούν να ενημερωθούν στο πιο πρόσφατο iOS ή macOS, δείτε τις ελάχιστες απαιτήσεις συστήματος για τη χρήση της μονάδας iCloud.
1. Μεταβείτε στο μενούApple > System Preferences.
2. Επιλέξτεαναγνωριστικό Apple.
3. Επιλογές δίπλα στη μονάδαiCloud.
4. Κάντε κλικ στην επιλογή “Επιφάνεια εργασίας και έγγραφα” για να δημιουργήσετε αντίγραφο ασφαλείας του Mac σας στο cloud. Επιλέξτε το σχέδιο αποθήκευσης cloud Mac που διαθέτετε και πατήστε “Επόμενο”. Έπειτα, κάντε κλικ στο κουμπί “Τέλος”.
Εάν αυτή η επιλογή δεν είναι διαθέσιμη και θέλετε να προσθέσετε τα αρχεία από το φάκελο Mac Desktop and Documents στη μονάδα iCloud, ενημερώστε το Mac σας στο πιο πρόσφατο macOS.
Επαναφορά των αρχείων σας από το cloud
- Μετάβαση στο Finder.
- Κάντε κλικ στο iCloud.
- Επιλέξτε τα αρχεία που θέλετε να επαναφέρετε.
Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας των αρχείων σας στο cloud στο iPhone
- Ενημερώστε τις κινητές συσκευές σας στο πιο πρόσφατο iOS
- Ρύθμιση του iCloud σε όλες τις συσκευές
- Βεβαιωθείτε ότι έχετε εισέλθει στο iCloud με το ίδιο αναγνωριστικό Apple σε όλες τις συσκευές
- Εάν οι συσκευές σας δεν μπορούν να ενημερωθούν στο πιο πρόσφατο iOS, δείτε τις ελάχιστες απαιτήσεις συστήματος για τη χρήση της μονάδας iCloud.
1. Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις > [το όνομά σας].
2. Πατήστε iCloud.
3. Κάντε κλικ στο κουμπί εναλλαγής μονάδας iCloud για να ενεργοποιήσετε τη μονάδα iCloud.
4. Πρόσβαση στα αρχεία της μονάδας iCloud στην εφαρμογή Αρχεία.